Natječaj

Datum objave: 24.03.2025.

U skladu s čl. 33 Statuta Muzeja Sv. Ivan Zelina (Zelinske novine br. 6/99 od 1. 10. 1999. g.) i čl. 12. Pravilnika o radu, ravnateljica Muzeja Sv. Ivan Zelina objavljuje

 NATJEČAJ

za zasnivanje radnog odnosa u Muzeju Sveti Ivan Zelina za radno mjesto

 

KUSTOS/ICA

1 izvršitelj/ica

radni odnos na neodređeno, puno radno vrijeme s probnim radom u trajanju od tri (3) mjeseca, mjesto rada Sveti Ivan Zelina.

Natječaj je otvoren od 24. 3. do 4. 4. 2025.

Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:

  • završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij, odnosno studij kojim je stečena visoka stručna sprema, a iz područja humanističkih znanosti: povijest
  • položen stručni ispit za zvanje kustosa ili bez položenog stručnog ispita kustos pripravnik, uz uvjet polaganja stručnog ispita prema važećem Pravilniku,
  • poznavanje jednog stranog jezika
  • poznavanje rada na programima u Microsoft Office programskom paketu

Opis poslova radnog mjesta:

- sustavno prikuplja muzejsku građu terenskim istraživanjem, predlaže otkupe te valorizira ponuđene donacije

­ proučava i obrađuje fundus zbirki i čuva muzejsku građu iz svog djelokruga rada

­ inventira, reinventira i katalogizira muzejske predmete

- sistematski vodi evidenciju i dokumentaciju zbirki

- vodi inventarnu knjigu, katalog muzejskih predmeta, knjigu ulaska i izlaska te knjigu pohrane muzejskih predmeta

- vodi priručni inventar, evidenciju depoa, planova depoa, kartoteke smještaja predmeta, popisnih inventarnih lista, priručne fototeke zbirke

­ prati i ažurira sve promjene u zbirci kroz navedenu dokumentaciju

­ obavlja reviziju fundusa svakih 5 godina prema Zakonu o muzejima

­ evidentira predmete u depou, uređuje depo

­ konzultira i prati stručne časopise i literaturu, daje preporuke o nabavi stručne literature i časopisa

­ kontaktira sa stručnjacima i srodnim ustanovama u zemlji i inozemstvu

­ sudjeluje na savjetovanjima, seminarima i kongresima u zemlji i inozemstvu

­ daje ekspertize

­ evidentira materijal na terenu i kontaktira sa strankama

­ predlaže i piše obrazloženja za otkup i vodi evidenciju otkupa zbirke

­ radi na koncepcijama i realizacijama izložbi

­ koordinira tehničke i organizacijske poslove oko realizacije gostujućih izložbi u muzeju i izvan muzeja

­ sudjeluje kod posudbi predmeta iz zbirke

 - objavljuje stručne i znanstvene radove, uređuje kataloge izložbi, piše prikaze izložbi, sudjeluje sa stručnim prilozima u katalozima izložbi, izrađuje tekstove za objavu u drugim muzejskim publikacijama, za potrebe medijskih priopćenja, za objavu na muzejskim mrežnim stranicama i na društvenim mrežama

­ - u suradnji s višim kustosom inicira konzervatorsko-restauratorske zahvate na predmetima

­-  sudjeluje u komisijama za ocjenu izvedbi konzervatorsko restauratorskih radova vanjskih suradnika

­-  u suradnji s višim kustosom utvrđuje oštećenja, vrši prioritetni izbor predmeta iz fundusa zbirki za popravak

- evidentira izvršene zahvate u dokumentaciji zbirke

­-  drži stručna predavanja

­ - drži stručna vodstva stalnim postavom i na povremenim izložbama na hrvatskom i stranim jezicima

­-  vrši mentorski posao unutar programa osposobljavanja kustosa pripravnika po odluci ravnatelja

- ­ brine i odgovara za izvršenje plana i programa vezanog za svoje zbirke

- ­ podnosi mjesečne izvještaje o radu ravnatelju

­ - za svoj rad odgovara ravnatelju

­-  obavlja i druge poslove i zadatke prema nalogu i uputi ravnatelja

Na natječaj se pod ravnopravnim uvjetima mogu javiti osobe oba spola, a izrazi u muškom rodu koji se koriste u ovom javnom natječaju uporabljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.

U prijavi na natječaj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona te adresu elektroničke poste). Prijava se podnosi na hrvatskom jeziku te je istu potrebno vlastoručno potpisati.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu za natječaj kandidati su dužni priložiti:

  1. životopis
  2. preslika diplome
  3. elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starije od 3 mjeseca
  4. uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak ili sustavom e-Građani da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak koje ne smije biti starije od 15 dana od podnošenja prijave
  5. rodni ili vjenčani list za kandidate kojima osobni podaci nisu identični priloženim dokumentima
  6. dokaz o položenom stručnom (kustoskom) ispitu ako je primjenjivo
  7. dokaz poznavanja rada na računalu (presliku svjedodžbe srednje škole, preslik potvrde o završenom tečaju ili vlastoručno potpisanu Izjavu o poznavanju rada na računalu),
  8. dokaz poznavanja stranog svjetskog jezika (presliku svjedodžbe srednje škole, preslik certifikata ili potvrde odgovarajuće institucije koja provodi izobrazbu stranog jezika ili vlastoručno potpisanu Izjavu o poznavanju jednog svjetskog jezika),
  9. dokazi o pravu prednosti pri zapošljavanju, ukoliko se pozivaju na to pravo.

Isprave se prilažu u neovjerenom presliku, a prije izbora kandidat će predočiti izvornike.

Povjerenstvo za provedbu natječaja kroz intervju s kandidatima utvrdit će interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za obavljanje poslova određenog radnog mjesta.

Poziv na razgovor, prijavljeni kandidati dobiti će putem e-maila.

Ukoliko se kandidat ne pojavi na razgovoru, smatra se da je povukao prijavu.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natječaj priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu i ima prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (»Narodne novine« broj 121 /17,98/19 i 84/21) uz prijavu na natječaj dužan je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze iz članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

https://branitelii.Eov.hr/UserDocslmaqes/NG/12%20Prosinac#aDo%C5%Alliavanie/Popis%20d.okaza%20za%20ostvarivanie%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%Alliavaniu.pdf

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (»Narodne novine« br. 84/21) uz prijavu za natječaj dužan je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze iz članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

 https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf  

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (,,Narodne novine" broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) uz prijavu na javni natječaj dužan je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o invaliditetu.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.

Osoba koja ne podnese pravovremenu i potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom u povodu natječaja o čemu joj se dostavlja pisana obavijest na adresu stanovanja ili elektroničke poste koju je naznačila u prijavi.

Rok za podnošenje prijave je 12 (dvanaest) dana od dana objave natječaja.

Prijave na natječaj s potrebnom natječajnom dokumentacijom podnose se u zatvorenoj omotnici, preporučeno ili neposredno, na adresu Muzeja: Muzej Sveti Ivan Zelina, trg Ante Starčevića 13 10380 Sveti Ivan Zelina, s naznakom »Natječaj Kustos/ica - ne otvarati«.

Prijave na natječaj moguće je podnijeti i elektronički putem e-mail: muzej@zelina.hr

O rezultatima javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 10 (deset) dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

Odluka o rezultatima bit će objavljena na mrežnim stranicama Muzeja Sveti Ivan Zelina sukladno članku 10. stavku 1. točki 10. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine broj 25/13 i 85/15).

Osobni podaci podnositelja prijave dostupni iz prijave, kao i osobni podaci dostupni iz gore navedenih priloga uz prijavu na natječaj, prikupljaju se i obrađuju isključivo za potrebe provedbe javnog natječaja.

Prijavom na natječaj kandidati su izričito suglasni da Muzej Sveti Ivan Zelina može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provođenja natječajne procedure, sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) SL EU L119, i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine broj 42/18).

  

Ravnateljica Muzeja Sveti Ivan Zelina

Romana Mačković

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »